گوشی پزشکی قسمت بل که حتی صدای جریان خون را می گیرد

مطمئناً هر بار که برای معاینه کامل به پزشک مراجعه می کنید، او از گوشی پزشکی قسمت بل خود استفاده می کند ، یعنی دستگاهی که در گوش قرار می گیرد و برای گوش دادن به تپش قلب شما و همچنین ارزیابی وضعیت آن استفاده می کند.

ریه های شما این یک وسیله پزشکی اولیه است که قادر به تشخیص برخی از شایع ترین شرایطی است که ممکن است از آن رنج ببریم مانند سرماخوردگی، احتقان، آنفولانزا و غیره.

نام این دستگاه از یونانی گرفته شده است که در آن کلمه “estetos” به معنی “سینه” و “scoped” به عمل “مشاهده کردن” اشاره دارد، بنابراین ابزاری است که برای تجزیه و تحلیل وضعیت قفسه سینه در یک قسمت داخلی طراحی شده است.

گوشی پزشکی قسمت بل

، ناحیه ای که ریه ها و سیستم تنفسی در آن قرار دارند. در این مقاله OneHowTo قصد داریم نحوه عملکرد گوشی پزشکی را به شما نشان دهیم تا نحوه استفاده از آن برای این دستگاه پزشکی را درک کنید.

همچنین ممکن است برای شما جالب باشد: ما چند استخوان داریم؟
مراحلی که باید دنبال کرد:
یکی
René Laënenec مخترع گوشی پزشکی در سال 1816 بود. او پزشکی اصالتاً فرانسوی بود که می‌خواست ابزار دقیقی بیابد تا بتواند به وضعیت سلامتی بیمار گوش دهد و بنابراین از روشی که تا آن زمان دنبال می‌شد دوری کند:

گذاشتن گوش بر روی سینه بیمار. او با طراحی یک دستگاه جدید به شکل قیف شروع کرد زیرا به این ترتیب می‌توانست ضربان قلب را بهتر بشنود، اما با گذشت زمان، این ایده اولیه به ساخت یک شیپور کوچک تبدیل شد که «پینارد» نام داشت.

سرانجام این جوزف اشکودا، یک پزشک سوئدی بود که تکنیک سمع را توسعه داد که امروزه همه ما در دوره‌ای از زندگی خود آن را انجام می‌دهیم.

اما گوشی پزشکی چیست؟ این وسیله ای است که همه متخصصان سلامت از آن برای شنیدن بیماران استفاده می کنند و بنابراین می توانند وضعیت آنها را تعیین کنند و تشخیص دهند که آیا شرایطی وجود دارد که آنها را تحت تأثیر قرار می دهد یا خیر.

این ابزار بسیار مفیدی است که بتوانید از طریق خارجی بررسی کنید که آیا بیماری وجود دارد یا خیر، و اگر چنین باشد، بتوانید بهترین درمان را برای مبارزه با آن تجویز کنید.