کفش کشتی مارک پلاتین که باعث راه رفتن مرد فلج شد

اگر تازه شروع کرده اید، تا زمانی که از کفش کشتی مارک پلاتین استفاده کنید یک جفت کفش کافی خواهد بود.

کفش شما باید دو فصل تمرین و رقابت شدید را به راحتی تحمل کند. با گذشت زمان، درگیر شدن بیشتر در ورزش، می توانید یک جفت اضافی برای خود به دست آورید.

که فقط برای مسابقات یا تمرین در نظر گرفته شده است، به عنوان جایگزینی برای کفش های پایه. به همین دلیل، به خصوص در ماه های زمستان، کفش های شما زمان بیشتری برای خشک شدن کامل بین تمرینات خواهند داشت. چنین چرخشی به استفاده طولانی تر از کفش ها تبدیل می شود.

اگر به دنبال کفش های آموزشی برای ورزش های رزمی، از جمله کشتی، بوکس، کراو ماگا یا حتی وزنه برداری هستید، به طیف گسترده ای از مدل های ما از تولید کنندگان مشهور نگاهی بیندازید.

کفی بادوام و انعطاف پذیر تماس عالی با زمین تمرین را فراهم می کند.
کفش ها را می توان با موفقیت هم در زمین رقص و هم روی تشک تمرین استفاده کرد.

تمام قسمت های کفش حساس به آسیب با چرم طبیعی با کیفیت بالا تزئین شده اند که از کفش در برابر آسیب محافظت می کند. چرم اسپلیت استفاده شده بسیار انعطاف پذیر و خوشایند در لمس است و راحتی کاربر و ایمنی شریک آموزشی را تضمین می کند.

زیره اسپلیت – یک کفش اسپلیت دارای دو بخش لاستیکی متمایز در قسمت پایین است – یکی زیر قسمت میانی پا و دیگری زیر پاشنه. این باعث می شود که هنگام فشار دادن تشک، کشش ایجاد شود، اما همچنان در قسمت میانی پا انعطاف پذیر است.

(چنین کفشی را می‌توان تقریباً از وسط تا کرد). چنین مدل‌هایی معمولاً کمی سنگین‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستند ، اما معمولاً از دوام بیشتری نسبت به کفش‌های دوپاره برخوردار هستند.