پیراهن مردانه اداری که شما را به یک مرد خاص تبدیل می کند

پیراهن مردانه یکی از عناصر ضروری کمد لباس اوست. یک پیراهن مردانه اداری ساده می تواند ظاهر شما را بسازد یا آن را خراب کند، به خصوص اگر در یک رویداد خاص شرکت می کنید. مردان شیک پوش ترجیح می دهند به جای پیراهن های سفارشی، پیراهن های سفارشی بپوشند.

این واقعیت که پیراهن ها منحصر به فرد طراحی و ساخته شده اند، محبوبیت آنها را افزایش می دهد.

پیراهن های دوخته شده بر روی یک الگوی از قبل موجود ایجاد نمی شوند. کاربران کنترل کاملی بر جنبه های حیاتی طراحی دارند، مانند نوع پارچه استفاده شده و تناسب لباس و غیره. کاربران همچنین می توانند پیراهن را مطابق با سبک و ترجیحات خود سفارشی کنند.

دورانی که مردان کمتر از همه با ظاهرشان اذیت می شدند گذشته است. امروزه، مردان آن پیراهن‌های بی‌رحم را کنار می‌گذارند و تمرکز خود را به چیزهایی خوش‌پوش‌تر، مانند پیراهن‌های دوخت تغییر می‌دهند.

پیراهن مردانه

تقاضا برای پیراهن های سفارشی افزایش یافته است، جایی که مردم دوست دارند آخرین روند مد را دنبال کنند. انتخاب یک پیراهن مناسب می تواند کار دشواری باشد، به خصوص اگر آماتور هستید. به همین دلیل است که هنگام خرید باید نهایت احتیاط را به خرج دهید. هنگام خرید یک پیراهن دوخت، مطمئن شوید که کاملا متناسب با شما طراحی شده است.

یک پیراهن دوخت نباید خیلی گشاد یا خیلی تنگ باشد. در حالت ایده آل، پیراهن باید فرم بدن شما را تکمیل کند. شما باید حدود 6 اینچ روی قفسه سینه و 5 اینچ روی شکم داشته باشید.

مقدار پارچه پیراهن برای اطمینان از تناسب کامل باید به ساختار آن بستگی داشته باشد. این باعث می شود لباس کاملاً متناسب شود و اطمینان حاصل شود که پوشنده در اطراف شانه، سینه یا شکم خفه نمی شود.

هنگامی که دست خود را بالای سر خود می آورید، مطمئن شوید که سرآستین ها به سمت بالا حرکت نمی کنند.

از طرفی سرآستین ها نباید خیلی بلند باشد تا پارچه اضافی روی آستین ها نباشد. علاوه بر این، طول پیراهن باید به اندازه ای باشد که دم پیراهن هنگام پوشیدن زیر صندلی آویزان شود.