پزشکی که هودی کلاه دار دخترانه را عامل قبولیش در کنکور می داند

اگر می خواهید جلوه ای چند لایه ایجاد کنید، یک ژاکت را روی هودی کلاه دار دخترانه خود بپوشید. این یک راه عالی برای افزایش علاقه به لباس شما است.
این ژاکت همچنین به خیاطی هودی کلاه دار دخترانه کمک می کند و شکل طبیعی بدن شما را برجسته می کند. یک ژاکت چرمی، جیر یا جین را امتحان کنید.ژاکتی را انتخاب کنید که حداقل 1 سایز بزرگتر از آنچه معمولاً می پوشید باشد تا حجم بیشتری از هودی را داشته باشید. در صورت امکان، قبل از خرید ژاکت را با هودی خود امتحان کنید.

اگر می خواهید ظاهری تک رنگ داشته باشید، شلوار همرنگ بپوشید. این ظاهر فوق العاده شیک است و واقعاً به راحتی قابل اجرا است. 
تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک شلوار همرنگ با هودی شما پیدا کنید. اگر می خواهید کمی بالا و پایین را از هم جدا کنید، شلواری انتخاب کنید که بافت متفاوتی با هودی شما دارد.

هودی دخترانه

به عنوان مثال، یک شلوار مخملی با یک هودی نخی بپوشید.

اگر به دنبال گزینه ای زنانه هستید، یک لباس هودی را تکان دهید. هودی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بلند باشد تا به عنوان لباس بپوشید یا به دنبال هودی باشید که به طور خاص برای پوشیدن به عنوان لباس طراحی شده است.
 این یک گزینه زیبا و راحت برای اطراف خانه یا برای گردش های معمولی است. اگر متوجه شدید که آستین ها خیلی بزرگ هستند، به دنبال هودی باشید که روی آن «بلند» نوشته شده است. این اغلب نشان می دهد که هودی بلند است اما آستین های بلندی دارد.این لباس را با یک جفت کفش برزنتی یا نیم بوت ست کنید تا ظاهری زیبا برای لباس های خیابانی ایجاد کنید.

اگر خیلی سرد است که نمی توانید فقط هودی بپوشید، یک جفت شلوار لی زیر هودی بپوشید.