نظر سامان گلریز درباره ظروف تفلون لیدوما را بدانید

آنها سنگین تر هستند اما طعم غذا را بهتر حفظ می کنند، به همین دلیل است که ظروف تفلون لیدوما را برای هر محصولی که نیاز به پخت دقیق دارد توصیه می شود.
کلاسیک: فولاد ضد زنگ

تابه های معمولی مورد استفاده در رستوران ها، مقاوم، بادوام، تمیز کردن و نگهداری آسان هستند.

همانطور که در مورد آهن، فولاد ضد زنگ اجازه می دهد تا درجه حرارت را به حداکثر برسانید، بنابراین برای همه کسانی که پخت و پز بلد هستند.

می توانند دما را بسته به غذا تعدیل کنند و در نهایت ترفندها را بدانند، ایده آل هستند.

نچسبید Drozd توضیح می‌دهد که فیلم‌ها، آموزش‌ها و انواع دیگری از مواد برای استفاده حداکثری از این نوع تابه‌ها وجود دارد.

“مسئله این نیست که غذا می چسبد، بلکه باید همه چیزهایی را که می دانیم فراموش کنیم و دوباره یاد بگیریم، زیرا تابه های فولادی ضد زنگ به هیچ وجه مانند تابه های نچسب عمل نمی کنند.

ظروف تفلون

” وقتی رازها مشخص شد،این ماده به دلیل دوام و مقاومت خود از فن های معتبر بهره می برد.

بالا و پایین رفتن ماهیتابه های سرامیکی، آنهایی با زمینه سفید که چند سال پیش مد شدند، فقط به دلیل رواج یافتن برخی از ماهیتابه های بسیار بی کیفیت است که با قیمت های پایین در سوپرمارکت ها فروخته می شدند.

دروزد توضیح می‌دهد: «آنها به‌عنوان جایگزین تفلون معرفی شدند، زیرا مواد بی‌ضرر بود، اما وقتی به آن رسید، هیچ پایبندی به آن نداشتند و پختن با آن‌ها دشوار بود». تابه های سرامیکی موجود در بازار که نتایج بسیار خوبی را ارائه می دهند، اگرچه قیمت بیشتری نیز دارند.

از این نظر، مهم است که به معامله ها اعتماد نکنید ، زیرا زمانی که صحبت از ماهی تابه می شود، به ندرت پیش می آید که فردی حاضر به پرداخت چهار پزتا سخت باشد.

یک مثال خوب آنهایی هستند که از مس ساخته شده اند ، که گرانترین و با ارزش ترین ماده است ، با تابه هایی که می توانند بین 300 تا 400 یورو باشد.

این کارشناس با اشاره به اینکه اکثراً در تله‌شاپ و در برخی موسسات ظروف مسی پیدا می‌کنیم، می‌گوید:

«گاهی اوقات در تله‌شاپ و در برخی موسسات، تابه‌های مسی را با این باور می‌خرند که نوشدارویی خواهد بود و بعد از دو روز باید آن‌ها را دور بریزند». تابه هایی که به بازار می روند معمولاً برای اجاق گاز، القایی و سرامیکی مناسب هستند.