لامپ تصویر تلویزیون قدیمی چشمانتان را سالم نگاه می دارد

لامپ ها را دور بریزید لامپ تصویر تلویزیون قدیمی خود را فقط در سطل زباله نیندازید، زیرا حاوی جیوه است که می تواند در محل های دفن زباله مضر باشد.

با شرکت در یک برنامه بازپس گیری با سازنده یا با پیدا کردن یک ایستگاه بازیافت در نزدیکی خود، مواد لامپ خود را بازیافت کنید. این امن ترین راه برای دور انداختن لامپ قدیمی و سوخته ای است که دیگر به آن نیاز ندارید.

در مقایسه با لامپ های CCFL میزان خرابی پایین و طول عمر بالایی دارند. • مقاوم در برابر ضربه هستند • نور آنها جهت دارتر است • حاوی مواد سمی (مثلا جیوه) نیستند.

تلویزیون

سیستم‌های نور پس‌زمینه لبه‌های جانبی و لبه‌های جانبی چیدمان نوع لبه برای LED ها برای نور پس زمینه صفحه نمایش ساده ترین است. از این ترتیب، دو نوع اصلی وجود دارد:

 

مرز جانبی و مرزهای جانبی. چیدمان ال ای دی ها در حالت لبه جانبی (بالا یا زیر نمایشگر) در بالای همه مانیتورهای رایانه شخصی، لپ تاپ ها، تلفن های همراه، تبلت ها و غیره اعمال می شود.

گفته می شود تلویزیون های 80 اینچی شارپ از این چیدمان استفاده می کنند. چیدمان LED ها در حالت لبه جانبی عمدتاً در برخی از تلویزیون ها اعمال می شود.

کاربرد صفحات پخش کننده اکریلیک برای توزیع نور سفید تولید شده توسط LED ها در آرایش لبه به لبه یا لبه به لبه استفاده می شود.

و به طور یکنواخت، این صفحات نور را در تمام سطح داخلی نمایشگر کریستال مایع پخش می کنند.

نور در طرف دیگر صفحه قابل مشاهده است، یعنی اجازه می دهد تصاویری با غنای رنگی زیاد شکل بگیرند.

در حالت لبه کناری یا حالت لبه جانبی، این نور پس زمینه در سیستم هایی استفاده می شود که ضخامت و زیبایی شناسی از عوامل مهم هستند.

از این گذشته ، ساخت صفحه نمایش های نازک تری را که در بین عموم محبوب هستند امکان پذیر می کند.