طرح فرش hcp موجب بالا رفتن فشار خون و مرگ پیرزن 80 ساله شد

تفاوت فرش نایلونی با فرش hcp پلی استر:

از نظر احساس، نرمی فرش های نایلونی نسبت به فرش های پلی استر نرم تر است و احساس فرش های پلی استر نسبتاً سخت است. با استفاده از مواد همرنگ برای رنگرزی غوطه ور، رنگ نایلون روشن تر از پلی استر خواهد بود.

فرش نایلونی

فرش نایلونی فرشی با سبک جدید است که به روش ماشینی و با استفاده از نایلون به عنوان ماده اولیه تولید می شود.

فرش نایلونی مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار دارد و در عین حال ظاهری خشن و جذاب به سطح فرش می دهد تا دید همیشه در حد نو باشد.

این فرش با استفاده از فناوری پوشش شیمیایی ضد گرد و غبار دارای قابلیت ضد رسوب بالایی است که می تواند سطح فرش را روشن تر و تمیزتر کند.

فرش

مزایا و معایب فرش نایلونی:

1. مقاومت سایشی قوی و خوب، در بین تمام الیاف رتبه اول را دارد. مقاومت سایشی آن 10 برابر الیاف پنبه، 10 برابر الیاف ویسکوز خشک و 140 برابر الیاف مرطوب است. بنابراین ماندگاری آن عالی است.

2. پارچه نایلون دارای خاصیت ارتجاعی و بازیابی الاستیک عالی است، اما به راحتی تحت یک نیروی خارجی کوچک تغییر شکل می دهد، بنابراین پارچه در هنگام سایش به راحتی چروک می شود.

3. تهویه ضعیف و آسان برای تولید الکتریسیته ساکن.

4. رطوبت پارچه نایلونی در بین پارچه های الیاف مصنوعی بهتر است، بنابراین پارچه نایلونی پوشیدن راحت تر از پارچه پلی استر است.

5. مقاومت خوب در برابر حشرات و مقاومت در برابر خوردگی.

6. مقاومت در برابر گرما و نور کافی نیست. دمای فر باید زیر 140 درجه سانتیگراد کنترل شود. هنگام دوخت و استفاده به شرایط شستشو و جابجایی دقت کنید تا به پارچه آسیبی نرسد.