رومیزی گلدوزی شده که هرگز لکه و کثیف نمی شود

اندازه مناسب رومیزی گلدوزی شده چقدر است؟ اندازه رومیزی باید با اندازه میز ناهار خوری مطابقت داشته باشد.

طول آویزان از کناره ها به گونه ای باشد که جلوه دلخواه را ایجاد کند. به طور کلی، میزهای بزرگ حاشیه آویزان بیشتری از کناره ها و میزهای کوچکتر دارند.

اما این یک قانون است که ممکن است با توجه به میزهای سبک متفاوت متفاوت باشد. مهم ترین نکته در انتخاب سایز رومیزی این است که مطمئن شوید که رومیزی با طول های دقیقاً مساوی از همه طرف میز آویزان است.

به عنوان یک قاعده کلی، هنگام انتخاب سایز رومیزی، به یاد داشته باشید که باید 14-20 سانتی متر از هر طرف میز بیرون بزند.

رومیزی

به عبارت دیگر می توانید با افزودن 30 سانتی متر به طول و عرض میز ناهارخوری به اندازه ایده آل روکش میز ناهارخوری برسید. با افزایش طول آویزان از لبه های میز، احساس میز رسمی می شود، خونریزی 15 سانتی متر برای میزهای روزمره کافی است.

در نهایت هنگام انتخاب رومیزی حتما مدل هایی را انتخاب کنید که با فرم میز هماهنگی داشته باشند.

شما باید روکش های گرد را برای میزهای گرد، روکش های مستطیلی برای میزهای مستطیلی و روکش های بیضی برای میزهای بیضی را انتخاب کنید.

حتی در صورت سازگاری ابعاد، استفاده از روکش مربعی روی میزهای گرد و یا گذاشتن پارچه های گرد پهن روی میزهای مستطیلی، باعث تا شدن و بی شکلی ناخواسته در برخی قسمت ها می شود.

فضای غذاخوری خود را بازسازی می کنید؟ سپس  ممکن است به مقاله ما با عنوان شیک ترین مدل های میز ناهارخوری علاقه مند شوید.

مسیر نساجی برای میز جشن

تراک یا نوار لغزنده معمولاً نوار پارچه ای بلند برای چیدمان میز نامیده می شود. به عنوان یک قاعده، دونده ها در امتداد یا در سراسر میز قرار دارند و از کناره ها آویزان می شوند. بنابراین، طول آنها از کانتر بیشتر است و عرض آنها بسیار باریکتر است.

 نوار لغزنده می تواند رومیزی اصلی را بپوشاند و از آلودگی محافظت کند. در این حالت از نوار لغزنده کنتراست استفاده می شود. یا می تواند یک میز لخت را بپوشاند. سپس زیر هر پانل جداگانه یک آستر پارچه یا حصیری مخصوص قرار می دهند.

 ظروف اصلی و همچنین گلدان هایی با میوه ها و گل ها را روی نوار لغزنده قرار دهید.