روشویی سنگی هوشمند که آلودگی سرمیس بهداشتی را گزارش می دهد

وجود طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ های مختلف یکی از دلایل برتری روشویی سنگی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی است. بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود متریال و طراحی را تهیه کنید.

 رنگ سفید و تمیز کردن مداوم

رنگ های سفید و روشن گزینه های جذابی هستند و همچنین آلودگی ها را به خوبی نشان می دهند که استفاده از آن در مکان های بهداشتی بسیار توصیه می شود. 

اگر از روشویی های سفید و رنگ های روشن برای تزئین سرویس بهداشتی استفاده می کنید، باید به طور مرتب محیط را تمیز کنید. زیرا لکه ها به راحتی روی روشویی های سفید ظاهر می شوند. اگر روشویی لعاب خوبی داشته باشد، تمیز کردن آن ساده و آسان است.

 

 

 

 

رو شویی سنگی

 رنگ های گرم و خنثی

استفاده از رنگ های خنثی و سرد برای محیط حمام و توالت کمی ریسک دارد. معمولا افراد رنگ های سرد را برای سرویس بهداشتی انتخاب نمی کنند. اگر انتخاب شما روشویی هایی با رنگ های سرد است، پیشنهاد می شود این روشویی ها را با رنگ های گرم مانند طرح چوب ترکیب کنید یا از عناصری در دکوراسیون استفاده کنید که فضا را گرم می کند.

بر اساس طرح

هنگام تعیین دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی حتما به اندازه فضا توجه کنید. اگر به خرده فروشان روشویی سنگی رفته باشید، می‌دانید که کاشی‌های سرامیکی طرح‌های مختلفی دارند، اما آیا هر چیزی که ارائه می‌شود برای حمام شما مناسب است؟

روشویی شیشه ای

یکی از موادی که می توانید برای جذابیت بیشتر سرویس بهداشتی خود استفاده کنید کاشی های شیشه ای زیبایی است که در اندازه های کوچک نیز به فروش می رسند. با انتخاب این طرح در دکوراسیون سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی جلوه ای منحصر به فرد و خاص به آن می دهید.

روشویی سنگی لب گرد برای سکوها

اگر در طراحی سرویس بهداشتی، پله یا سکو نصب شده است، برای این قسمت از کاشی های لب گرد استفاده کنید. زیرا این نوع کاشی ها هنگام نشستن روی سکو به پشت پا آسیب نمی رسانند.

 ترکیب دوروشویی سنگی با طرح های مختلف

ایده استفاده از دو نوع کاشی نیز در نوع خود بسیار جذاب است. اگر می خواهید حمامی مدرن داشته باشید، کاشی دیواری یک قسمت را با طرحی متفاوت از قسمت های دیگر بسازید.