راز خاک ورمی در پرورش قارچ با کیفیت

کرم های خاکی از طرق مختلف به باغ ها کمک می کنند. هنگامی که آنها در خاک ورمی حرکت می کنند، فضاهایی ایجاد می کنند که به هوا، آب و مواد مغذی کمک می کند تا به ریشه گیاه برسند. اما کرم‌های خاکی چیز دیگری نیز از خود به جای می‌گذارند: ریخته‌گری کرم خاکی.

ریخته گری، محصول نهایی هضم کرم، می تواند سلامت خاک و گیاه را برای گیاهان داخلی و خارجی بهبود بخشد. در واقع آنها به قدری مفید هستند که برخی از باغبان ها کرم های خود را پرورش می دهند.

اما یک راه بسیار ساده تر برای آوردن مزایای ریخته گری کرم خاکی در خاک ورمی به باغ و خانه شما وجود دارد.

چگونه ریخته گری کرم خاکی باعث بهبود خاک می شود
چگونه ریخته گری کرم خاکی برای گیاهان مفید است
چگونه ریخته گری را به باغ های سرپوشیده و بیرونی بیاوریم

چگونه ریخته گری کرم خاکی باعث بهبود خاک می شود

خاک ورمی

 

ریخته گری کرم خاکی به طور طبیعی مملو از مواد آلی و میکروارگانیسم های مطلوب است که فواید متعددی را به همراه دارد.

ریخته‌گری‌های کرم خاکی فعال و غنی از مواد مغذی، مواد مغذی ضروری گیاه، از جمله آهن را فراهم می‌کنند، اما آنها همچنین برای بهبود ساختار خاک کار می‌کنند از مخلوط خاک گلدان و گیاهان داخلی گرفته تا خاک باغچه در فضای باز.

هوموس موجود در ریخته گری کرم خاکی به افزایش احتباس آب در خاک، بهبود تهویه خاک و حفظ مواد مغذی گیاه که در غیر این صورت با آب شسته می شود، کمک می کند.

ریخته گری همچنین میکروارگانیسم های مفید خاک را تغذیه می کند که مواد مغذی گیاه را تولید، ذخیره و به آرامی در خاک شما آزاد می کنند تا گیاهان را تغذیه کنند.

مخلوط خاک گلدانی پنینگتون Ultra Grow راه آسانی است که می‌توانید تمام مزایای ریخته‌گری کرم خاکی را به گیاهان آپارتمانی، باغچه‌های کانتینری یا باغ‌های داخل زمین بیاورید.

بدون هیچ آشفتگی و آلودگی. بعلاوه، این مخلوط خاک گلدان ممتاز مزایای دیگری نیز دارد، از جمله میکوریزا که توانایی گیاهان شما را برای گرفتن مواد مغذی از خاک شما، در داخل یا خارج از خانه، بهبود می بخشد.

و نگران نباشید دانه‌های ریخته‌گری در ترکیب خاک گلدانی پنینگتون Ultra Grow به منشأ آنها اشاره نمی‌کنند. بافت خاکی و غنی آنها شبیه کمپوست باغی یا تفاله های قهوه خشک است.