داستان مادر شوهری که شیرینی پسته خندان آغشته به سم برای عروسش هدیه برد

غافل نشوید از تهیه شیرینی پسته خندان و پفک خامه ای با موسلین خامه پسته و مربای تمشک اینها کاملا خاص و بی نظیرند؛ بهتر است به فکر یک پذیرایی متفاوت تر و جذاب تر در مهمانی های خود باشید.

پفک های خامه ای کاملا ترد، پر از موسلین خامه پسته خوشمزه و ابریشمی و مربای تمشک خانگی برای یک ضربه تند!

پفک کراکر چیست؟
در اصل یک شیرینی ترد است. به دلیل دیسک خمیر کوکی منجمد که روی پف خامه لوله شده می رود، ترد است. از قسمت های تقریبا مساوی کره، شکر و آرد درست می شود. این توپ خوشمزه شادی را حتی خوشمزه تر می کند!

شیرینی پسته ای

چگونه شیرینی چوکس درست کنیم؟
این یکی از آن دستور العمل هایی است که می توانید برای اهداف مختلف استفاده کنید. آیا می‌دانستید که با استفاده از خمیر شیرینی‌پزی می‌توانید پروفیترول، اکلر، برست پاریس، کوکت، کرلر و چورو درست کنید؟

فرانسوی ها آن را Pâte à Choux می نامند . Choux مخفف کلم و خمیر به معنای خمیر است. چرا کلم می پرسی؟ خب، فکر می‌کنم به این دلیل است که پروفیترول‌ها یا نان‌های چوکس شبیه کلم‌های کوچکی هستند که زمانی پخته شده‌اند.

آنها پف می کنند و پر از چین و چروک های کوچک هستند. خیلی ناز!

مواد مورد نیاز: مایع (شیر یا آب یا ترکیبی)، کره، آرد، تخم مرغ. قانون کلی این است که از تخم مرغ و مایعات دو برابر بیشتر از آرد و کره استفاده کنید. بنابراین نسبت به این صورت خواهد بود: 2:1:1:2.

شیرینی چوکس تنها خمیری است که باید از قبل پخته شود. روند کار به این صورت است: در یک قابلمه متوسط ​​آب، شیر، کره، شکر و نمک را با هم مخلوط می کنیم و سپس آن را به جوش می آوریم.

سپس مخلوط را از روی حرارت بردارید و آرد را اضافه کنید و مدام با قاشق چوبی هم بزنید. باید یک دسته خمیر خشک تشکیل دهد. وقتی کمی خنک شد، فقط کمی تخم مرغ به آن اضافه کنید!