جوراب calza bella باعث درمان زخم پای اشخاص دیابتی شد

اگر می خواهیم جوراب سالم بپوشیم باید جوراب calza bella را انتخاب کنیم و به این نکته توجه کنیم که نخ و مواد اولیه جوراب ما از طبیعت به دست می آید. نخ های با کیفیت، در تابستان عرق نمی کنند و در زمستان سرد نمی شوند.

 آنها نخ هایی هستند که می توانند با شرایط آب و هوایی سازگار شوند. از طرف دیگر جوراب‌های باکیفیت، جوراب‌های راحتی هستند که از این نخ‌ها تولید می‌شوند، به دور پای شما می‌پیچند، از قسمت‌های کشسان سفت نمی‌شوند، انگشت‌های بدون درز دارند.

و به پاهای شما احساس راحتی می‌کنند. به منظور داشتن پانسمان سالم، توصیه می شود تمام جوراب هایی که باید پوشیده شوند شسته و اتو شوند.

جوراب calza bella

ما جوراب می پوشیم تا از پاهایمان در برابر عوامل خارجی و کفش محافظت شود. با این حال، اگر قصد داریم از پاهای خود با جوراب محافظت کنیم، نباید فراموش کنیم که باید از جوراب نیز محافظت کنیم.

با لزوم پوشیدن جوراب گرم به جای جوراب ضخیم در زمستان، در تابستان نازک. و جوراب های ضد عرق باید انتخاب شوند.

بنابراین، هنگام انتخاب جوراب سالم، باید جوراب های نخی، بامبو، مدال، ویسکوز، پشم، ترمه، آنگورا و مشتقات ابریشم را ترجیح دهیم.

برای مقرون‌به‌صرفه‌ترین جوراب‌های مناسب برای استفاده روزانه، جوراب‌های مشتق شده از پنبه که از نخ‌های پنبه‌ای شانه‌شده ساخته شده‌اند، می‌توانند ترجیح داده شوند.

در زیر چند نخ مورد استفاده در جوراب سازی را توضیح خواهیم داد.

نخ بامبو

نخ های بامبو به دلیل ساختار طبیعی خود یک نخ نرم است. برای فرآیندهای بافندگی یا بافندگی بسیار مناسب است. همچنین می توان از آن در ترکیب با سایر انواع نخ استفاده کرد.

هنگام رنگ آمیزی ظاهری براق به خود می گیرد. اشعه ماوراء بنفش را می شکند و خاصیت ضد باکتریایی دارد. به لطف ماده بامبو کان موجود در آن، روی پوست ایجاد حساسیت نمی کند.

به دلیل جذب رطوبت بسیار خوب، نفوذپذیری هوا را فراهم می کند و به تنفس بدن کمک می کند و برای ماه های تابستان و زمستان ترجیح داده می شود. خیلی مقاوم در برابر سایش نیست.

ممکن است باعث ایجاد وز ناشی از برخی الیاف بامبو شود. اما جوراب هایی با نسبت بامبو بالا و سایر محصولات نساجی برای سلامتی و راحتی در تماس با پوست شما عالی هستند.