تولید قابلمه استیل مارک بلاژیو باعث پایین آمدن قیمت ارز شد

تمیز کردن ظروف و قابلمه استیل مارک بلاژیو ساده تر از چیزی است که فکر می کنید! به علاوه، پاک کننده های طبیعی و غیر سمی به خوبی کار می کنند.

این بدان معناست که از پخت و پز گرفته تا تمیز کردن، قابلمه ها و تابه های فولادی ضد زنگ شما انتخاب سالم تری برای شما و خانواده شما هستند.

من سال‌ها پیش از ظروف نچسب استفاده می‌کردم، تا اینکه فهمیدم پوشش نچسب واقعا سمی و ناسالم است. این به معنای تغییر به چدن و ​​فولاد ضد زنگ برای من بود.

با این حال، از آنجایی که من به تابه های نچسب عادت داشتم، مجبور شدم نحوه استفاده و تمیز کردن ظروف استیل را یاد بگیرم.

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از تمیز کردن آسان پس از استفاده، اطمینان از استفاده صحیح از تابه برای جلوگیری از چسبیدن غذا در وهله اول است. هوشمندانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر، درست است؟

قابلمه استیل

چگونه از چسبیدن غذا به ظروف غیرسمی جلوگیری کنیم

این کار تمیز کردن ظروف ضد زنگ را راحت می کند! در اینجا دو نکته ساده وجود دارد تا غذا به تابه نچسبد:

در حالی که تقریباً برای هر کار آشپزخانه ای می توانید از فولاد ضد زنگ استفاده کنید، چند نمونه وجود دارد که مزایای ظروف استیل واقعاً درخشان است. به طور

خلاصه:

غلیان، جوشیدن، پختن، سرخ کردن، برشته کردن و…

با جزئیات بیشتر:

در حال جوشیدن

گرمایش سریع و یکنواخت به این معنی است که می توانید آب، سوپ و سایر مایعات را به سرعت و به طور موثر در حالت ضد زنگ بجوشانید. 

پختن 

می‌توانید با پختن کامل پروتئین در یک قابلمه استیل ضد زنگ، پخت را روی اجاق شروع کنید، سپس مایع را اضافه کنید و کل ظرف را به فر منتقل کنید تا کاملاً کم و کند شود. 

سرخ کردن 

تا زمانی که ماهیتابه را با مقداری چربی روغن کاری کنید، می توانید با استفاده از فولاد ضد زنگ به رنگ قهوه ای زیبایی برسید که تکثیر آن با مواد دیگر، از جمله نچسب، دشوار است.

برشته کردن 

مواد خشک مانند دانه ها، آجیل و ادویه ها به طور یکنواخت در فولاد ضد زنگ برشته می شوند تا بتوانید از سوختن هر چیزی جلوگیری کنید. 

خط پایین

هر آشپزخانه ای می تواند از مجموعه ای از قابلمه ها و تابه های فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا بهره مند شود. و تا زمانی که بدانید چگونه از تجهیزات ضد زنگ درخشان خود مراقبت کنید و چه زمانی از آنها استفاده کنید، مجموعه ای از قابلمه ها و ماهیتابه های قابل اعتماد برای مادام العمر خواهید داشت.