با کنجد تخته ای فرزندت رو به یک دانشمند تبدیل کن

نحوه مصرف کنجد تخته ای : برای حداکثر اثربخشی، مصرف آن به صورت خام، اضافه شده به پوره، سوپ، فرنی، مخلوط با عسل، سالاد سس و غیره توصیه می شود. باید در نظر داشت که فسفولیپیدهای موجود در دانه کنجد از دمای 60 درجه سانتی گراد از بین می رود.

یکی دیگر از زمینه های درمانی این مکمل غذایی باشکوه، مشکلات گردش خون است. توانایی آن در کاهش کلسترول خون آن را در تصلب شرایین، پیشگیری از انفارکتوس میوکارد و ترومبوز شریانی نشان می دهد.

همچنین در موارد بواسیر و بی نظمی قاعدگی (آمنوره و دیسمنوره) مفید است. به ترتیب دیگر، یوگی های هندو مصرف روزانه 25 گرم را به منظور ایجاد بافت های ظریف در بدن توصیه می کنند.

کنجد

موارد استفاده و کاربردهای کنجد.
راه های زیادی برای مصرف دانه های کنجد همه کاره وجود دارد. علاوه بر بهره‌مندی از خواص فوق‌العاده آن، می‌توانید از طعم بدیع آن چه در غذاهای شور و چه در غذاهای شیرین لذت ببرید.

اگرچه ایده آل این است که دانه ها را خام بخورید، اما استخراج غنای درونی آنها بسیار دشوار است، زیرا جویدن عالی و دقیق مورد نیاز است.

به همین دلیل، گوماسیو محبوب (به معنی نمک کنجد) بسیار توصیه می شود که به طور گسترده در شرق برای چاشنی غلات و سبزیجات استفاده می شود.

با تفت دادن ملایم دانه ها، سپس آسیاب شده و با نمک دریا مخلوط می شود. گوماسیو به کاهش مصرف سدیم کمک می کند، بدون اینکه طعم را از بین ببرد.

حتی نسخه بدون نمک (مورد ترجیح افراد مبتلا به فشار خون بالا) را می توان در غذاهای شیرین استفاده کرد، زیرا ترکیب بسیار خوبی با دسرها و صبحانه ها دارد. همچنین کنجد آسیاب شده می تواند با دانه های دیگر ترکیب شود.

این مورد در مورد آماده سازی Multiseed است که در آن با آفتابگردان و کتان مخلوط می شود. یا پنیر گیاهی رنده شده، که همچنین اضافه می کند: جوانه گندم، مخمر آبجو و جلبک دریایی پودر شده.