با پودر پاپریکا خارجی فرزندتان را عاشق ماهی خوردن کنید

پودر پاپریکا خارجی طعم‌دارتر، مانند مجارستانی و اسپانیایی، در دستور العمل‌ها قرار دارد. پودر پاپریکا خارجی در انواع شیرین یا تند اصلی ترین ماده غذایی در غذاهای سنتی مجارستانی مانند پاپریکاش مرغ و گولاش است که طعم قابل توجه و رنگ قرمز عمیقی را به غذا می بخشد.

ادویه پودر شده را به همراه سایر مواد اضافه می کنیم و روی حرارت ملایم می پزیم. پاپریکا دودی اسپانیایی بیشترین تاثیر را در یک ظرف خواهد داشت، زیرا دود به طعم غالب تبدیل می شود، مانند دستور پخت مرغ و سبزیجات آهسته پز یا ماهی ماهی کبابی .

به خاطر داشته باشید که جایگزینی یک نوع پاپریکا با نوع دیگر می تواند طعم غذا را به میزان قابل توجهی تغییر دهد.

پودر پاپریکا

فواید پاپریکا برای سلامتی
این ادویه سرشار از مواد مغذی است و کالری کمی دارد. یک قاشق غذاخوری پاپریکا تقریباً 20 درصد از نیاز روزانه به ویتامین A را دارد که از بینایی محافظت می کند، سیستم ایمنی را تقویت می کند و از سلامت اندام ها حمایت می کند.

همچنین سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها از جمله ویتامین E است که از سلول های بدن در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند.

همه انواع پاپریکا را باید در ظرف دربسته در مکانی خنک و تاریک، یا در کشوی ادویه جات یا در یخچال نگهداری کنید .

نور و گرما بر روی ادویه تاثیر منفی می گذارد، بنابراین نگهداری آن در قوطی به جای شیشه شیشه ای به حفظ طراوت کمک می کند. برای بهترین نتیجه، ظرف شش ماه استفاده کنید، زیرا پاپریکا با افزایش سن قدرت و طعم خود را از دست می دهد.

پاپریکا را از کجا بخریم
پاپریکا معمولی در راهرو ادویه سوپرمارکت موجود است. آن را به سادگی برچسب پاپریکا می زنند. خواربارفروشی‌های مجهز ممکن است پاپریکای مجارستانی و اسپانیایی را که به‌عنوان شیرین یا داغ مجارستانی مشخص شده‌اند .

پاپریکا یا پاپریکا دودی شیرین، داغ یا داغ اسپانیایی بفروشند. سوپرمارکت‌های تخصصی و ادویه‌فروشی‌ها، و همچنین آنلاین، منبع خوبی برای نسخه‌های معتبر مجارستانی و اسپانیایی هستند.

در صورت امکان، پاپریکا را در قوطی به جای بطری شیشه ای بخرید و بسته بندی یا تاریخ انقضا را بررسی کنید، زیرا طعم پاپریکا به مرور زمان کاهش می یابد.