با شوینده بدن فولیکا در زیبایی پوستتان انقلابی به پا کنید

هرگز نباید از شوینده بدن فولیکا  برای شستشوی مو استفاده کرد.
اگرچه ژل و شامپو ظاهر و بافت مشابهی دارند، اما محصولات بسیار متفاوتی هستند و نباید با یکدیگر مخلوط شوند، بسیار کمتر برای مواردی که برای آن طراحی نشده اند، یعنی از شامپو برای آرایش بدن یا ژل برای شستشو استفاده کنید. مو

حتما برای شما هم پیش آمده که زیر دوش هستید و ژلتان تمام شده است و به عنوان یک راه حل فوری اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که دستتان را به شیشه شامپو دراز کنید.

همین اتفاق زمانی می افتد که باید موهای خود را بشویید و متوجه می شوید که بطری شامپو خالی است. گاهی اوقات انجام عملی که برای ما منطقی ترین به نظر می رسد غیرقابل جبران است.

“اگر شامپو نباشد، حتی اگر باشد، آن را با ژل می شوم” ، کاملاً برای یک بار، به نظر می رسد که آن چیز مهم نیست.

شوینده بدن

در بیشتر موارد، استفاده گهگاهی و پراکنده از محصولات نامناسب تاثیر زیادی بر سلامت ما یا موهایمان نخواهد داشت، اما در این مرحله، شاید بهتر باشد بدن خود را با یک صابون توالت یا یک قرص صابون بشویید. به جای شامپوی مو

دلیل آن بسیار ساده است، زیرا همانطور که در ابتدای این پست گفتیم، اگرچه ظاهر، لمس، رنگ و حتی بو مشابه هستند، اما ترکیب شیمیایی که هر دو محصول با آن فرموله شده اند بسیار متفاوت است و لازم به یادآوری است که توضیح داده ایم. در موارد دیگر:

از نظر شیمیایی، ژل حالتی از ماده است، یک سیستم کلوئیدی که در آن فاز پیوسته جامد و فاز پراکنده مایع است، بنابراین تقریباً هر مایعی را می توان با افزودن پلیمری که حالت آن را تغییر می دهد به ژل تبدیل کرد.

ژل حمام یک صابون مایع است که برای بهداشت شخصی فرموله شده است و بسیار کاربردی تر از زمانی است که صابون کاملاً مایع باشد، زیرا بیشتر محصول از بین می رود.

PH شامپوی مو معمولا خنثی است در حالی که ژل ها با pH خاصی برای پوست فرموله می شوند و در این مرحله باید به خاطر داشت که افراد PH مشابهی با حیوانات ندارند و بنابراین نباید از ژل خود برای شستشو استفاده کنیم.