با این صابون ابرو به همین راحتی سلبریتی شوید

صابون ابرو یک توریتو بر پایه صابون گلیسیرین گیاهی است صابون ابرو  برای شانه کردن و مدل سازی ابروهای شما استفاده می شود. این یک جزئیات ضروری برای یک ظاهر معاصر است.

قبل و بعد در روال روزانه شما که به شما یک پایان حرفه ای و پر نگرش می دهد. رنگ را رسوب نمی‌کند و ابروها را سفت نمی‌گذارد: آن را تمیز می‌کند و حجم می‌دهد و آنها را “کرکی” می‌گذارد. با ترکیبی از روغن ها که رشد مو را تقویت می کند!

صابون ابرو

چگونه آن را اعمال کنم؟
برس را مرطوب کنید .
قرص را مالش دهید تا به آرامی ذوب شود و از ایجاد کف جلوگیری کنید. اگر مقدار زیادی مایع مصرف کردید، می توانید چند دقیقه صبر کنید تا تبخیر شود.

با حرکات زیگ زاگ روی ابروها بمالید، ابتدا ابروها را به سمت پایین شانه کنید، بنابراین بارهای محصول را شانه کنید و سپس به دنبال جهت رشد مو به سمت بالا.

بگذارید کمی خشک شوند و با برس خشک آن را لمس کنید تا شکل نهایی را به آنها بدهید.

می توانید صابون ابرو را با هر مه یا حتی آب جاری فعال کنید. می کنیم زیرا گلیسیرین دارد و خاصیت ارتجاعی محصولات را بهبود می بخشد.)

گاو نر – نکته:
می‌توانید از پشت برس برای فشار دادن ابروهای مرتب به پوست خود استفاده کنید تا جلوه‌ای چشمگیرتر و ویرایشی داشته باشید.
هنگامی که راهی برای حالت دادن به آنها پیدا کردید، می توانید موهای بلندی را که خارج از شکل ابرویی که دوست دارید کوتاه کنید.

مشخصات فنی
پس از باز شدن تقریباً بین 24 ماه دوام دارد. در ظرف 14 گرمی عرضه می شود. شامل برس کاربردی توصیه می کنیم در جای خنک، خشک و تاریک نگهداری شود. در صورت امکان پس از استفاده، اجازه دهید محصول در ظرف خشک شود.