اسباب بازی شمشیر نورانی که باعث شفای بیماران می شود

اسباب بازی ای مثل اسباب بازی شمشیر نورانی که نه تنها به عنوان اولین سرگرمی جالب عمل می کند.

بلکه به عنوان یک اسباب بازی برای خلق تصویر ذهنی هیجان انگیز برای کودک کمک میکند.

و اگر در دوران نوزادی زنگ زدن و نحوه صحیح صحبت کردن با آن جالب باشد، در دوران کودکی فعال به یک دوست عالی برای حمام کردن و اولین بازی با شخصیت ها تبدیل می شود.

 و امتیازی که تمام والدین مدرنی که برای داشتن یک سبک زندگی سازگار با محیط زیست تلاش می کنند از آن قدردانی خواهند کرد: این اسباب بازی کاملاً طبیعی ( ساخته شده از لاستیک ) است، هم برای کودک (کپک نمی زند) و هم برای محیط زیست (زیست تخریب پذیر است) ایمن است.

اسباب بازی
روانشناسی کودکان- حالات و رفتارهای کودک در سنین پنج سالگی

توری

ساده ترین تمرین برای توسعه مهارت های حرکتی خوب طبق طرح یک داستان عامیانه روسی . اول، کودک تمرین می کند که شخصیت های افسانه را روی یک رشته رشته کند، و سپس شما یک افسانه برای او تعریف می کنید (و متوجه نخواهید شد که او چگونه شروع به گفتن افسانه ها برای شما می کند). 

جزئیات توری را می توان بعداً هم برای بازی ها و هم برای توسعه فعالیت ها در خانه استفاده کرد:

نه تنها به عنوان عناصری برای توسعه مهارت های حرکتی ظریف، بلکه به عنوان مواد شمارش، ابزاری برای مطالعه اشکال، اندازه ها و مفاهیم اندازه. به طور کلی، توری قطعا برای مدت طولانی به خانواده شما خدمت می کند.

هرم

یک اسباب بازی غیر قابل تعویض برای کودکان از یک سالگی. به عنوان مثال، چنین هرم درخت کریسمس نه تنها به کودک شما می‌آموزد که رنگ‌ها و اندازه‌ها را درک کند.

بلکه فضای داخلی هر مهدکودکی (مخصوصاً در تعطیلات سال نو) را کاملاً تکمیل می‌کند، بنابراین حتی اگر در نقطه‌ای از بازی با آن دست بکشند، متوقف نخواهد شد به نظر می رسد خوب است.

تمام عناصر اسباب بازی از چوب طبیعی ساخته شده و با مواد ایمن پوشانده شده است.

عروسک نرم

عروسک می تواند یک دوست، یک کودک، قهرمان افسانه ها و بازی های نقش آفرینی، طلسمی برای رفتن به پزشک و حتی یک بازی آموزشی باشد (و نباید شبیه روح شیطانی باشد که دویست سال پیش در آن جا به جا شده است.

این عروسک به مطالعه ساختار یک فرد کمک می کند، در بازی ها و افسانه درمانی دستیار شما می شود، بسیاری از چیزهای جالب در مورد خانواده، جهان و وقایع اطراف را به کودک توضیح می دهد.

 ما یک عروسک نرم را توصیه می کنیم زیرا حمل آن راحت است، به وزن پلاستیکی نیست و باز هم دوستدار محیط زیست است. در اینجا گزینه هایی برای عروسک های نرم ایوان دا ماریا وجود دارد: ما این یکی و این یکی را دوست داریم .