اسباب بازی تراکتور کنترلی که قدرت ماورائی داشت

بلوک های چوبی و اسباب بازی تراکتور کنترلی اسباب بازی های اساسی هستند! که بازی کردن با آنها عالی است آنها اسباب بازی های آموزشی رسمی نیستند، اما کودکان چیزهای زیادی از آنها یاد می گیرند، بازی و یادگیری با آنها “زیاد” است.
این دقیقاً هدف من است: هر چه اسباب بازی ها ارزش بازی بیشتری داشته باشند، ارزش آموزشی همه کاره تر است.

چه چیزی این گونه اسباب بازی های بازی را از آنچه امروزه اسباب بازی های آموزشی می نامیم، یعنی اسباب بازی های آموزشی متمایز می کند؟

اسباب بازی های آموزشی اسباب بازی های آموزشی همیشه با هدف ارزش یادگیری یک منطقه خاص است.
من دوباره از پروفسور هورلمن نقل قول می کنم: “زمینه های یادگیری مورد توجه اسباب بازی های آموزشی شامل زبان، تفکر فضایی، آموزش حسی، تفکر محاسباتی، مهارت های حرکتی و رفتار اجتماعی است.
اسباب بازی
 همه حوزه‌های مهم ارزش تبلیغ دارند، اما در اینجا همیشه فقط به‌صورت یک‌طرفه و خارج از یک زمینه کلی‌نگر مورد توجه قرار می‌گیرند، در حالی که بازی آزاد و همچنین اسباب‌بازی‌هایی که از این نمایشنامه حمایت می‌کنند.
چندوجهی، کل‌نگر را ترویج می‌کنند و از این نظر احساس می‌کنم «اسباب‌بازی‌های آموزشی بسیار». نوع خاص»، یعنی به شکل پیشرفته.
آنچه امروزه اسباب‌بازی‌های یادگیری می‌نامیم و در حال حاضر با رونق روبه‌رو شده است، از نظر تأثیر با قرص‌های ویتامین مصنوعی قابل مقایسه است. محصولات ویتامین مصنوعی به دلیل کمبودهای تغذیه ای داده می شود.
با یک رژیم غذایی سالم، آنها ضروری نخواهند بود و در مقایسه با یک رژیم غذایی سالم، همیشه یک طرفه هستند و تأثیر آنها همیشه کمتر از ویتامین های طبیعی است. اسباب بازی و اسباب بازی های آموزشی در این سن هم همینطور است.
اگر به کودکان فرصت بازی رایگان و اسباب‌بازی‌هایی را بدهیم که این امکان را فراهم می‌کند، آن‌ها هر آنچه را که متناسب با سطح رشد خود است به شیوه‌ای بهینه و سالم یاد می‌گیرند.
کمبودها تنها از طریق مداخله در دنیای کودکان و فرصت‌های بازی به وجود می‌آیند که پس از آن تنها می‌توان به صورت تکه‌تکه و یک‌طرفه با اقدامات حمایتی و اسباب‌بازی‌های آموزشی جبران کرد.
همانطور که هیچ جایگزینی برای یک رژیم غذایی سالم وجود ندارد، بازی سالم و رایگان کودکان نیز نمی تواند.